#14 Anna Aberg Podcast Idealkunden

I den här podcasten träffar du Ulrika Funkqvist, kostrådgivare, som planerar att jobba mer via webben. Ulrika ställer frågor om hur man använder idealkunden.

Ulrika-Funkqvist

Ulrika är expert på känslighet för socker. Vill du ha kontakt med Ulrika så hittar du henne här:
www.ulrikafunkqvist.se

I den här podcasten får du veta:

  • Vilka frågor man ska ställa vid en idealkundsundersökning
  • Varför man ska lyssna till hur idealkunderna uttrycker sig
  • Varför man inte ska sälja när man gör en idealkundsundersökning

I podcasten nämns en stor ideallkundsundersökning som resulterade i medlemsprogrammet Noffice. Noffice har allt som idealkunderna vill ha, till och med priset är vad de önskade.
Här läser du mer om Noffice.

Nästa vecka lyssnar du till Kjell Nilsson som ställer frågor om hur man gör för att starta webbförertag.

Här prenumererar du på fler avsnitt av podden.

Comments

← Föregående inlägg

Nästa inlägg →

5 kommentarer

  1. I just want to mention I am just newbie to weblog and honestly savored you’re web blog. Likely I’m going to bookmark your blog post . You certainly come with fantastic posts. Cheers for revealing your website.

  2. I simply want to mention I am just beginner to weblog and absolutely enjoyed this page. Probably I’m planning to bookmark your website . You surely come with superb articles and reviews. Kudos for revealing your web-site.

  3. I simply want to tell you that I’m beginner to weblog and definitely enjoyed your web site. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog post . You definitely have awesome article content. Bless you for revealing your blog.

  4. I simply want to say I am just all new to blogs and definitely loved this website. Likely I’m likely to bookmark your website . You actually come with outstanding writings. Regards for sharing with us your web-site.

  5. Cheers pal. I do apirpceate the writing.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.